Перейти до вмісту
service101

Допомога автомобілістам

Краща відповідь


 

 

 

unian_odesa_negoda_snigopad_754682.jpg

 

Депутати вирішили серйозно взятися за життя українських водіїв. У Раді на розгляді зараз перебуває 6 відповідних законопроектів.

 

Скажімо, любителі хильнути й сісти за кермо можуть потрапити на ще більші штрафи – народні обранці пропонують збільшити штраф за нетверезу їзду до 102 тисяч гривень. Якщо вас позбавили водійських прав за таке правопорушення і ви сіли знову за кермо, пропонується карати штрафом у 17 тисяч гривень.

 

Крім цього, один із законопроектів пропонує тим, хто отримав протокол про пияцтво за кермом:

 

пройти позачерговий контроль у наркодиспансері;

пройти профілактичні заходи: лекції про небезпеку п’яної їзди з демонструванням фото різних аварій.

В іншому випадку – штраф 3400 гривень.

 

Пропонується зобов’язати всіх водіїв мати при собі медичні довідки. За відсутність документа – штраф 850 гривень, за підроблений папір – 510 гривень. Пропонований термін довідок: для молодих людей від 10 років, а для пенсіонерів та перевізників людей або небезпечних вантажів – до 1 року. Якщо закон приймуть,то довідки видаватимуть лише в державних медичних установах.

 

Крім обов’язкового списку лікарів, до медогляду хочуть додати кардіограму, здачу аналізів, включаючи кров на цукор, групу і резус-фактор, перевірку зору і вестибулярного апарату.

 

У листопаді 2019 року пропонується повернути технічний огляд для некомерційних авто. Згідно з законопроектом, нова машина буде проходити ТО через 4 роки, а далі – раз на 2 роки.

 

Експерт Олег Назаренко зазначає, що повернення ТО – вимога асоціації з ЄС.

 

«Але документ Кабміну утискає права водіїв та приватних СТО на користь державних і робить акцент на екологічності авто. 60% наших авто «екологію» не пройдуть, треба пом’якшувати вимоги, інакше це – шлях до корупції», – сказав він, інформує «Сегодня». 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

09.02.17 12:42

 Сервісні центри МВС уперше в Україні почнуть видавати міжнародні водійські посвідчення

 

З 9 лютого в територіальних сервісних центрах МВС можна буде отримати міжнародне водійське посвідчення.

Про це Цензор.НЕТ повідомили у прес-службі МВС.

"Міжнародне посвідчення водія - це нова послуга сервісних центрів МВС, яка ніколи раніше не була доступна в МРЕВ. Отримати міжнародне посвідчення водія можна лише за умови наявності національного посвідчення водія, при цьому національне посвідчення не вилучається. За міжнародними нормами, воно виглядає як невеличка картонна книжечка. Завдяки ньому розширюється перелік країн, де громадяни зможуть користуватися транспортними засобами, а також воно має важливе значення для громадян, що тривалий час перебувають за кордоном", - пояснює керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

Таке посвідчення важливе для громадян України, які працюють за кордоном або тимчасово проживають поза Україною, а також які збираються подорожувати автотранспортом.

640x451.jpg

Завдяки ньому розширюється перелік країн, де громадяни зможуть користуватися транспортними засобами. Отримання міжнародного посвідчення водія дозволить керувати транспортними засобами на території тих країн, що приєдналися до Женевської Конвенції про дорожній рух 1949 року - це значно розширює географію. Національним посвідченням водія можна було користуватися лише на території країн, що приєдналися до Віденської конвенції про дорожній рух 1968 року.

Докладна інформація за посиланням.
 

Міжнародне посвідчення водія видається на місці, без складання іспитів на підставі національного посвідчення водія, терміном дії на 3 роки. Вартість послуги становитиме - 34 грн 16 коп.
 
Для отримання міжнародного посвідчення водія необхідно звернутись до зручного за місцем розташування територіального сервісного центру МВС незалежно від місця реєстрації та надати наступні документи:
 
- пред'явити адміністратору на місці оригінал національного посвідчення водія;
- паспорт громадянина України;
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- фотокартку розміром 3,5х4,5 см на матовому папері.

Детальніше з наданням послуги можна ознайомитися на сайті hsc.gov.ua, там же знайти і адреси всіх сервісних центрів МВС.
 
Для швидкого інформування та консультування громадян у сервісних центрах МВС працює фейсбук-сторінка Головного сервісного центру МВС і телефон для довідок (044) 290-19-88.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Передайте цю інформацію тим людям, які вам не байдужі!

 

274871_1.jpg

 

 

Не пошкодуйте хвилини на прочитання цього тексту. Дуже цінна інформація, яка може врятувати здоров’я ваших близьких!

В автомобілі, припаркованому в тіні протягом дня з закритими вікнами може міститися 400-800 мг бензолу. Якщо ви припарковані на сонці при температурі вище 16 градусів, рівень бензолу сягає до 2000-4000 мг, що в 40 разів вище допустимого рівня.

Люди, що входять в машину з закритими вікнами, вдихають надмірну кількість бензолу. Бензол — це токсин, який вражає нирки, кістки та печінку. Гірше того, організму дуже важко видалити цю токсичну речовину. В інструкції з експлуатації автомобілів сказано, що перед включенням кондиціонера слід відкрити вікна на 2 хвилини, але не сказано для чого, а тільки даний натяк на кращу продуктивність автомобіля.

А ось медичні причини:

Згідно з дослідженнями, перш ніж кондиціонер почне охолоджувати повітря, він викидає весь нагрітий в пластиці, перед відправкою гарячого повітря, що містить бензол — токсин, який викликає рак (потрібно час, щоб помітити запах нагрітого в машині пластику). Тому важливо переконатися в цьому і залишати вікна відкритими на кілька хвилин.

Не включайте кондиціонер відразу ж після того, як завели машину!

Перш за все, необхідно відкрити вікна на кілька хвилин, а потім включити кондиціонер. Потримайте вікна відкритими ще кілька додаткових хвилин після заведення автомобіля. Багато зі знайдених в бензині незв’язаних вуглеводнів — (особливо ароматичних, начебто бензолу), а також різні добавки є канцерогенами.

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1490088474_d_vwqt4s9w_1.jpg

 

ВР Украины ратифицировала «Соглашение о свободной торговле между Украиной и Канадой». Это пока полшага, поскольку такую же процедуру Соглашение должно пройти в парламенте Канады. Эксперты прогнозируют, что на это уйдет несколько недель. Что изменится для автомобилистов после того, как документ получит полную юридическую силу?

Разумеется, если речь идет о торговле, нельзя не упомянуть о пошлинах и налогах. Для автомобилистов есть новости: пошлина на б/у автомобили, импортируемые из Канады в Украину, после ратификации Соглашения станет нулевой, пишет u-news.com.ua.

Также сразу обнулится пошлина и на некоторые новые легковушки, но только «объемистые» — бензиновые с двигателями от 2,2 до 3,0 литра и дизельные с моторами объемом больше 2,5 л. Остальные попадут под семилетний график последовательного снижения ввозной пошлины – то есть, в конечном итоге, на восьмой год пошлина на все типы легковых авто из Канады станет нулевой.

Есть некоторые трудности и ограничения: пригнать автомобиль из-за океана своим ходом невозможно, — требуется доставка в контейнере, что в свою очередь требует определенных затрат и терпения на время ожидания автомобиля.

Также следует быть готовым к трудностям сертификации – потребуется доказать соответствие транспортного средства нормам Евро, которые часто не вписаны как «Евро» в документации к автомобилям из-за океана, заготовить «европейскую» оптику для замены и надеяться, что маркировка на стеклах и элементах безопасности устроит специалистов, уполномоченных выдавать заключение по соответствии ТС перед его сертификацией.

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
 
Обнародован список самых разбитых магистралей Украины. Мы советуем вам объезжать эти участки десятой дорогой.
 

 

Кировоград – Платоново (на Кишинев)

Дорога была построена ещё в далекие 1960-е годы. Общая её протяженность 1047 км, 159 км из которых покрыто ямами. Несмотря на то, что это трасса международного значения, средства из бюджета на её ремонт почти не выделяются.

Львов – Самбор – Ужгород

Ещё одна дорога национального значения на которой, похоже, асфальт растаял вместе со снегом. Особенно повреждены участки в районе Сколе и Мохнатое.

Одесса – Вознесенск – Новый Буг

Дорога находится в плачевном состоянии и нуждается в капитальном ремонте. На отрезке от Березовки до Веселиново асфальта практически нет, одни ямы, которые порой невозможно объехать.

Днепр – Николаев (через Кривой Рог)

Местами на этой трассе можно встретить самые настоящие кратеры, глубиной более 20 сантиметров. На фото участок между Баштанкой и Новым Бугом.

Александровка – Кировоград – Николаев

180 километров ада – так окрестили местные жители дорогу от Кировограда до Николаева. Похоже, ямы здесь покрывают исключительно трехэтажным матом.

Мукачево – Ивано-Франковск – Львов

Протяженность дороги 435 км, из которых 255 км срочно нужно ремонтировать. Ранее власти выделили на ремонт трассы около 200 млн. грн., но за такие деньги ямы лишь слегка засыпали.

Одесса – Рени

Эта дорога хорошо известна водителям, которые ездят на отдых в Одесскую область. На 300 километрах почти 80% покрытия повреждено, так что если вы решите отправиться в отпуск на Западное побережье Черного моря, будьте готовы к настоящим дорожным мучениям.

Николаев – Кировоград

Свыше 100 км дорожного покрытия здесь полностью разрушено. На отрезке с села Воссиятское и до Николаева застревали и переворачивались даже фуры.

Тернополь – Львов (через Золочев)

Неровная трасса на этом маршруте не раз провоцировала ДТП. В некоторых местах автомобили с низкой посадкой задевают асфальт дном.

Прикарпатье, Карпаты и Закарпатье

В этом регионе Украины вас может ждать масса неприятных неожиданностей. Относительно неплохие участки здесь сменяются полным бездорожьем. Так что, в районе известных туристических локаций ваше авто может остаться без колес.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні набувають чинності зміни до ПДР

 

04.04.2017 12:05
 

Відсьогодні поліцейським заборонено використовувати жезл для зупинки транспортних засобів. Також змінено навчальну програму з підготовки водіїв в розділі медичного забезпечення.


Про це ідеться в постанові КМУ від 22 березня 2017 року №161 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань безпеки дорожнього руху», яка набуває чинності 4 квітня 2017 року, передає «Закон і Бізнес».

 

З текстом постанови можна ознайомитися тут.

 

Відтепер до українських ПДР введено поняття «сервісний центр МВС». Також розширено повноваження сервіс-центрів, які затверджуватимуть маршрути навчальної їзди, встановлення спецсигналів і переобладнання транспортних засобів.

Документом розмежовуються повноваження поліції і сервісних центрів МВС в частині погодження проїзду великогабаритного транспорту, руху автоколон, встановлення спецсигналів, затвердження маршрутів для навчальної їзди, переобладнання транспортних засобів і деяких інших моментів. Також внесені зміни в навчальну програму з підготовки водіїв в розділ медичного забезпечення.

Крім того, був змінений порядок використання поліцейськими жезла. Тепер його можна використовувати тільки для регулювання дорожнього руху, а зупиняти поліцейські будуть або червоним сигнальним диском або рухом руки.

Раніше ПДР зобов'язували водія зупинитися на вимогу співробітника міліції. В свою чергу закон про Національну поліцію дає право зупиняти автомобілі лише у певних випадках. Крім того, всі слова «міліція» замінено на «поліція» та «поліцейський».

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

avtomobili_01837511_epa.jpg

 

 

 

На українців чекає планове посилення екологічних норм. Так з 1 січня 2018 року в Україні почне діяти більш сувора екологічна норма – Євро-6.

 

Якщо нормі Євро-5, яка на сьогодні діє в Україні, відповідають автомобілі, випущені після 2010 року, то нормам Євро-6, як правило, відповідають автомобілі після 2016 року, – передає «Бізнесуа».

 

Таким чином, з наступного року формально перестане діяти і пільговий акциз для старих іномарок, рік випуску яких старший за 2016.

 

Проте, високі екостандарти не цілком вигідні і трейдерам нових автомобілів, бо автомобілі Євро-6 дорожчі і більш вимогливі до якості палива. Хоча саме автодилери найбільш легко перейдуть на нові норми, замовивши відповідні автомобілі у виробників.

 

Оператори нафторинку також поки що не готові до наступу високих еко-стандартів. А дрібні мережі, орієнтовані на паливо сумнівного походження – і поготів.

 

Відзначимо, що хоча сам закон №3251 передбачав ще цілий рік пільгових поставок, у Верховній Раді вже підготували низку законопроектів, які переносять введення норм Євро-6.

 

Так, згідно з проектом закону №5624 від 29.12.2016, пропонується перенести термін введення в Україні норми Євро-6 з 1 січня 2018 року на 1 січня 2020 року. Тобто протягом 2018 ще можна буде ввозити за пільговою ставкою розмитнення автомобілі з 2010 року випуску.

 

Альтернативний законопроект №5624-1 пропонує залишити дату 1 січня 2018 відлік Євро-6 для всіх автомобілів, але для однієї категорії автотранспорту зробити виняток. Йдеться про вантажівки підвищеної прохідності категорії N3G (повною масою понад 12 т), які експлуатуються за межами населених пунктів.

 

Крім того, у Верховній Раді зареєстровано ще низку законопроектів на цю саму тему. Зокрема, проект №5561 передбачає скасування обов’язкової сертифікації ввезених автомобілів за екологічними параметрами. Ще один проект – №6238 передбачає взагалі повернути в Україну дію норм Євро-4.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

26.04.17 14:48

 Порошенко затвердив нові правила руху автомобілів на перехрестях

Президент України Петро Порошенко підписав правки в закон про дорожній рух у частині пріоритету транспортних засобів, які рухаються по колу.
Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє Ліга.
 
Тепер перевага у русі на перехрестях, де організовано круговий рух, надається транспорту, який уже рухається по колу.
 
У пояснювальній записці до документа №4246 йдеться, що це нововведення "зменшить аварійність".
 
Парламент ухвалив цей закон 4 квітня 2017 року.
 
Нагадаємо, 27 липня 2016 року набули чинності нові штрафи і покарання за кермування у стані алкогольного, наркотичного або іншого сп'яніння, зокрема під впливом лікарських препаратів.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
 
 
large_01Jun2017_12-48-17as_zupinila_na_d
1.06.2017

 

Зупинення транспортного засобу здійснюється виключно жезлом, а у виняткових випадках – жестом руки. При цьому поліцейський спочатку вказує на транспортний засіб, який повинен зупинитися, а потім – на місце, де йому слід зупинитися (п. 27.3. Наказу № 111 від 27.03.2009 р. «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС»). Законом (п. 1-9 ч. 1 ст. 35 ЗУ «Про Національну поліцію») визначений вичерпний перелік випадків, які надають право працівнику поліції зупинити транспортний засіб, а саме:

1) якщо водій порушив Правила дорожнього руху;


2) якщо є очевидні ознаки, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;


3) якщо є інформація, що свідчить про причетність водія або пасажирів транспортного засобу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, або якщо є інформація, що свідчить про те, що транспортний засіб чи вантаж можуть бути об’єктом чи знаряддям учинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення;


4) якщо транспортний засіб перебуває в розшуку;


5) якщо необхідно здійснити опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;


6) якщо необхідно залучити водія транспортного засобу до надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або поліцейським, або як свідка під час оформлення протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;


7) якщо уповноважений орган державної влади прийняв рішення про обмеження чи заборону руху;


8) якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;


9) порушення порядку визначення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.


Всі інші причини зупинки автомобіля — незаконні.


У кожному разі працівник поліції зобов’язаний поінформувати водія про конкретну причину зупинення ним транспортного засобу з детальним описом підстави зупинки, визначеної у цих статтях. На вимогу поліцейського зупинку варто здійснювати з дотриманням вимог ПДР (п. 2.4 ПДР). Якщо поліцейський не може назвати причину зупинки, його подальші дії є незаконні і ви не зобов’язані їх виконувати.


Не поспішайте «кидатись в обійми поліцейським», вибігаючи з автомобіля, поки не з’ясуєте його намірів. З автомобіля не виходьте, а зачекайте працівника поліції, знаходячись в автомобілі. Фіксатори дверей установіть у нижнє положення, для спілкування приспустіть скло водійських дверей. Поліцейський, відповідно до п. 27.4. Наказу 111, має право запросити водія вийти з автомобіля лише:

 

— з метою усунення технічної несправності транспортного засобу або порушень правил перевезення вантажів;


— коли є достатні підстави вважати, що водій знаходиться в стані сп’яніння;


— коли водій або пасажири підозрюються в скоєнні злочину;


— коли є необхідною участь водія в оформленні документів або наданні допомоги іншим учасникам дорожнього руху.


При наявності аудіо-, відеофіксуючого пристрою (мобільний телефон з технічними можливостями тощо) – увімкніть його.


Зафіксуйте автомобіль, на якому несе службу поліцейський. У разі знаходження поблизу інших зупинених транспортних засобів, водіїв чи пасажирів – зафіксуйте їх та запишіть номерні знаки цих транспортних засобів з метою встановлення потенційних свідків на випадок суперечливих правовідносин з поліцією.
Якщо поліцейський змусив Вас зупинитися в одному з місць, заборонених для зупинки (п. 15.9. ПДР) – зафіксуйте об’єкти, розташовані біля Вас, таким чином, щоб можна було ідентифікувати місце розташування Вашого автомобіля. Зупиняти транспортні засоби в місцях, заборонених ПДР (крім залізничних переїздів), поліцейський має право лише у виключних випадках (достатні підстави вважати, що водій перебуває у стані сп’яніння, підозрюється у скоєнні злочину, залишив місце ДТП, створює аварійні ситуації іншим учасникам руху) (п. 12.11. Наказу 111).


2. Як вести бесіду із поліцейським на дорозі?


Під час зупинки транспортного засобу поліцейський зобов’язаний без затримки підійти до водія, а не змушувати його витрачати час (п. 27.4. Наказу 111).


Уважно вислухайте і зафіксуйте звернення до Вас працівника поліції, заборона таких дії є протиправною. Під час звернення до водія поліцейський зобов’язаний: привітатися; чітко й зрозуміло назвати свою посаду, звання та прізвище; повідомити про причину зупинки транспортного засобу, суть звернення, суть скоєного правопорушення у випадку його вчинення. На вимогу учасника дорожнього руху поліцейський зобов’язаний пред’явити своє службове посвідчення (ч. 3 ст. 18 ЗУ «Про Національну поліцію»).


Поліцейський має право висловити вимогу про пред’явлення водієм:


а) посвідчення на право керування транспортним засобом;


б) реєстраційного документа на транспортний засіб;


в) поліса (сертифіката) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів для перевірки ( пункти. 14.7., 27.2. Наказу 111; підпункт «а» п. 2.4. ПДР).


Названі документи надавати в руки поліцейського не обов’язково, достатньо показати в розгорнутому вигляді. Вимога працівника поліції передати йому у руки документи протиправна (абзац 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про дорожній рух»; підпункт «а» п. 2.4. ПДР). Перед тим, як пред’явити свої документи, бажано висловити вимогу до нього пред’явити його службове посвідчення).


З посвідчення бажано переписати прізвище, ім’я, по батькові, звання, посаду для можливого оскарження дій до прокуратури чи до суду, також уточнити причину зупинки і суть скоєного правопорушення. Не забудьте записати номер нагрудного знака працівника, він також може Вам знадобитися для його ідентифікації (його не можна приховувати або будь-яким чином перешкоджати прочитанню інформації на ньому та фіксуванню його за допомогою технічних засобів – ч.3 ст. 20 ЗУ «Про Національну поліцію»).


У взаємовідносинах з учасниками дорожнього руху працівнику поліції забороняється: звертатися на «ти»; використовувати погрозливі чи ображаючі жести; допускати при спілкуванні зневажливий тон, грубість, неввічливе викладення зауважень, вирази або репліки, які ображають людську гідність, погрози; пред’являти безпідставні звинувачення (п. 17.2. Наказу 111).


Зверніть увагу, чи відповідають прізвище, звання та посада тим, які назвав поліцейський при зверненні, і чи не закінчився термін дії посвідчення. У разі виявлення невідповідності чи закінчення терміну дії посвідчення, вимоги такого працівника не виконуйте, негайно телефонуйте черговому поліції за телефоном 102 та на телефон довіри (телефони є на сайті МВС). Можливо, такий «поліцейський» є просто шахраєм у формі, який таким чином заробляє гроші, що є злочином, передбаченим ст. 390 КК України.


3. Працівники поліції хочуть здійснити огляд Вашого автомобіля.


Згідно підпункту «в» пункту 2.4. ПДР, на вимогу працівника поліції водій повинен дати можливість оглянути транспортний засіб, але відповідно до законодавства та за наявності на те законних підстав. Крім ПДР, право працівникам правоохоронних органів оглянути в певних випадках Ваш автомобіль надається також низкою норм КУпАП, ЗУ «Про Національну поліцію», ЗУ «Про заходи протидії…» тощо. Проте жодна з цих норм не визначає межі такого огляду (оглянути автомобіль зовні, чи оглянути салон автомобіля, у тому числі важкодоступні місця). Така невизначеність працівниками поліції, як правило, тлумачиться на свою користь. Більш того, новий Закон «Про Національну поліцію» встановлює додаткову форму огляду — «поверхневу перевірку», якій також піддаються транспортні засоби. У такому випадку поліцейський має право вимагати відкрити кришку багажника та/або двері салону (ч. 5 ст. 34 ЗУ «Про Національну поліцію»). Але Ви все одно повинні самостійно показати поліцейському вміст особистих речей чи транспортного засобу.


Крім того майте на увазі, що огляд від обшуку відрізняється тим, що при огляді активні дії здійснюються Вами (наприклад, Ви самостійно відкриваєте багажник, двері салону, демонструєте закриті місця салону тощо), виконуючи вимоги поліцейського, а він, в свою чергу, лише спостерігає за Вашими діями та речами, ні до чого не торкаючись руками. За результатами огляду обов’язково складається протокол, один екземпляр якого Ви маєте отримати. Але, якщо це «поверхнева перевірка», межу між якою відрізнити в цьому випадку складно, протокол не складається, такі дії, на жаль, ніяким чином не фіксуються.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чим нова дорожня поліція відрізняється від ДАІ - юрист

 

 

f28d889.jpg

У понеділок, 12 червня, на українські дороги виїхали перші 30 патрулів нової Дорожньої поліції. Нести службу новенькі поліцейські Hyundai будуть на трасах міжнародного і національного значення, а під стаціонарні пости для них переобладнують старі пости даішників.

Чи будуть чимось відрізнятися функції і обов’язки Дорожньої поліції і простих патрульних, розповів Автоюрист Володимир Караваєв.

Коли тільки розроблявся проект закону про Нацполіцію, в ньому заклали таке поняття, як Дорожня поліція. Але на момент прийняття документа згадка про неї зникла, і залишилася лише Патрульна поліція.

Таким чином, нові дорожні поліцейські нічим не відрізняються від своїх патрульних побратимів – вони виступають просто в ролі окремого підрозділу, говорить юрист.

«Вони так само можуть виїжджати на траси, оформляти ДТП, а також виїжджати на інші виклики, які пов’язані з безпекою дорожнього руху. Але, наприклад, на відміну від старих даішників, нова служба має право вночі зупиняти більш ніж дві машини. Як і стара Державтоінспекція, новачки можуть забирати права у випадках, коли це передбачає законодавство. Не зовсім ясно, як саме поліцейські повинні патрулювати вулиці. Теоретично, «ховатися в кущах» у них можливість все-таки залишилася. Проте, у ДАІ було все-таки більше повноважень», – розповів Караваєв.

Проблемою для патрульних також може виявитися і відсутність у Дорожньої поліції засобів фіксації правопорушень – камер і вимірників швидкості. Без них довести провину порушника буде складно. Хоча поліцейське керівництво все ж обіцяє найближчим часом забезпечити патрульних такими приладами.

 

Довідка Finance.UA

  • 12 червня тридцять патрулів нової дорожньої поліції будуть працювати на 10 основних магістралях країни.
  • Дорожня поліція повинна повністю замінити стару систему Державтоінспекції.
  • У листопаді 2015 року в Україні ліквідували ДАІ і МРЕВ.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

01.07.17 16:12

 Нові тести для отримання водійського посвідчення набрали чинності з 1 липня

 

censor_news_big3.jpg                  

 

 

Відсьогодні всі охочі отримати водійське посвідчення складатимуть іспит за новими квитками.

Про це повідомив начальник Головного сервісного центру МВС України Владислав Криклій У Facebook,інформує Цензор.НЕТ.
 

"Відтепер все прозоро і зрозуміло, всі питання відповідають категорії, на яку ви будете складати, відсутня невідповідність питань або низька якість зображення на ілюстративних матеріалах, тести актуалізовані відповідно до сучасної ситуації на дорогах. Питання на тести пройшли вперше в Україні відкрито онлайн-обговорення", - повідомив Криклій.
 
Він підкреслив, що вперше всі тести можна пройти на сайті Головного сервісного центру МВС (hsc.gov.ua) і перевірити власні знання.
 
"Обіцяємо цього року ввести ще фото- і відеофіксацію теоретичних і практичних іспитів", - додав Криклій.
 
За інформацією, розміщеною на сайті Головного сервісного центру МВС, станом на червень 2017 вартість здачі теоретичного і практичного іспитів становить 26 гривень, а бланк водійського посвідчення - 201 грн.
 

640x449.jpg
 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

04.07.17 09:56

 На вживані авто канадського виробництва із серпня запроваджується нульове мито

 

censor_news_big3.jpg                

 

З 1 серпня в Україні встановлюється нульове мито на ввезення вживаних автомобілів, вироблених у Канаді.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомив голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко в Facebook.
 
"На вживані авто походженням з Канади (з 1 серпня, - ред.) мито стало нуль", - написав він.
 
При цьому мито на нові канадські авто поки становить 7% і буде поступово знижуватися протягом наступних 8 років.
 
 
 
500x435.jpg

 
 
Назаренко підкреслив, що йдеться про автомобілі не просто експортовані з Канади, а саме канадського виробництва. Він зазначив, що в країні існує 6 концернів, що мають заводи з виробництва машин.

Як повідомлялося раніше, з 1 серпня цього року набуває чинності угода про Зону вільної торгівлі між Україною та Канадою.
 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

15.07.17 16:37  Для поїздки в Європу на автомобілі українцям знадобляться права нового зразка

 

censor_news_big3.jpg                  

 

З 1 січня 2018 року пластикові водійські права, видані терміном на 30 років, перестануть діяти на території ЄС.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на AUTO-Consulting.

 

Повідомляється, що до листопада 2017 року має завершитися впровадження директив ЄС, що стосуються водійських прав.

 

За словами начальника Головного сервісного центру МВС Владислава Криклія, вже зараз в ЄС не пускають українців з так званими "ламінованими" водійськими посвідченнями, які не мають терміну дії. Поки основний вид "проїзного" в Європу - пластикові права, які наші автомобілісти називають "міжнародними". Термін їхньої дії - 30 років.

 

Але вже з 1 січня 2018 року правила змінюються: для виїзду в ЄС потрібні будуть нові водійські посвідчення з чіпом.

 

"Ми також пропонуємо встановити в посвідченнях мікрочіпи. Наші сервісні центри вже забезпечені всім необхідним обладнанням, це забезпечить людей від підробок", - повідомив Криклій.

 

Нові права будуть видаватися максимум на 15 років, а для водіїв вантажівок цей термін скоротиться до 5 років.

 

Для того, щоб отримати водійські права нового зразка, не потрібно заново здавати ПДР. Необхідно всього лише пройти медогляд.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

24.07.17 11:48  Порошенко підписав Закон, який посилює відповідальність за паркування на місцях для інвалідів

 

censor_news_big3.jpg                  

 

Президент Петро Порошенко підписав Закон України № 2109-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за паркування, зупинку, стоянку транспортних засобів на місцях, призначених для осіб з інвалідністю".

Як інформує Цензор.НЕТ, про це йдеться в повідомленні прес-служби Президента України.
 
Повідомляють, що документ удосконалює порядок забезпечення інвалідів місцями для паркування їхніх транспортних засобів або транспортних засобів, які перевозять інвалідів і дітей-інвалідів. Також Закон посилює адміністративну відповідальність за порушення встановлених Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" пільг для зазначених осіб. 

 

Законом № 2109-VIII вносяться зміни до низки статей Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", які дозволять законодавчо захистити право осіб з інвалідністю або водіїв, які їх перевозять на безоплатне паркування на спеціально обладнаних місцях, з позначенням цих місць дорожніми знаками та відповідною розміткою. Зокрема, підвищується розмір штрафів за зупинку чи стоянку, паркування транспортних засобів на місцях, призначених для безоплатного користування особами з інвалідністю чи особами, які їх перевозять. Збільшується відповідальність і за необлаштування на спеціально обладнаних чи відведених майданчиках для паркування місць для інвалідів. 

 

Закон набуває чинності через три місяці з дня його опублікування.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

25.07.17 21:33

 Мінінфраструктури пропонує зменшити швидкість руху в населених пунктах до 50 км/год

 

censor_news_big3.jpg                          

 

Міністерство інфраструктури України погодило проект постанови Кабінету Міністрів "Про внесення зміни до пункту 12.4 Правил дорожнього руху".

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Укравтодор", з метою наближення законодавства України до європейських стандартів передбачається зменшення швидкості руху транспортних засобів у населених пунктах з 60 до 50 км/год. При цьому з 23:00 до 6:00 в населених пунктах рух транспортних засобів дозволено зі швидкістю не більше 60 км/год.
 
Славомир Новак, керівник Державного агентства автомобільних доріг України, зазначив: "У Європі питання безпеки на дорогах є одним із пріоритетних. Зменшення швидкості в населених пунктах лише на 10 км/год на 90% зберігає життя людей у разі дорожньо-транспортних пригод".
 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

14.08.17 13:09  МВС запустило сайт для тестування знань правил дорожнього руху

 

censor_news_big3.jpg                    

Міністерство внутрішніх справ запустило сайт, на якому можна перевірити свої знання правил дорожнього руху.
Як передає Цензор.НЕТ, про це повідомляється на офіційній сторінці міністерства в Facebook.
 
У повідомленні наголошується, що тест на знання ПДР можна пройти необмежену кількість разів і безплатно.
 
"Відтепер у вас є можливість спробувати пройти тест на #ПДР всюди, де є підключення до інтернету. Необмежена кількість спроб і все це безплатно", - сказано в повідомленні.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Транспортный налог в Украине: калькулятор стоимости автомобиля 

 

Владельцы дорогих автомобилей должны были оплатить транспортный налог в определенный срок. 

Как рассчитать стоимость своего автомобиля поможет специальный калькулятор. Транспортный налог в Украине начисляется в размере 25 тыс. грн в год на автомобили, стоимость которых превышает 375 размеров установленной на 1 января отчетного года минимальной заработной платы (1 200 000 грн). От налога освобождаются автомобили старше пяти лет.  Методика определения среднерыночной стоимости того или иного автомобиля возложена на Министерство экономического развития и торговли Украины. В 2017 году она претерпела изменения – был убрать корректирующий коэффициент, учитывающий пробег автомобиля. Теперь при определении стоимости берутся такие параметры: марка и модель автомобиля, год выпуска, объем двигателя, тип топлива. Рассчитать стоимость своего автомобиля владельцы могут с помощью онлайн-калькулятора на официальном сайте министерства. Теперь о сроках оплаты. Физическим лицам дается на все про все 60 дней с момента получения извещения, которое должно было прийти автовладельцам до 1 июля 2017 года. Для юридических лиц сроки разбиты поквартально: оплачивать транспортный налог нужно за каждый квартал не позже 30-го числа следующего за отчетным периодом месяца. Транспортный налог в Украине обязаны ежегодно платить владельцы автомобилей стоимостью свыше 1,2 млн грн.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

12.09.17 14:15  МВС вперше опублікувало всі питання тестів із ПДР

 

censor_news_big3.jpg                      

Сервісні центри Міністерства внутрішніх справ вперше оприлюднили всі питання нових тестів з варіантами відповідей за правилами дорожнього руху.
Як передає Цензор.НЕТ, про це повідомляють на сайті МВС.
 
"Відтепер кожен бажаючий може безперешкодно підготуватися до здачі теоретичного іспиту з ПДР для отримання посвідчення водія в сервісних центрах МВС. На сайті Головного сервісного центру МВС оприлюднили нові питання тестів з варіантами відповідей, все їх можна скачати за посиланням", - йдеться в повідомленні.
 
Крім того, на сайті працює безкоштовний онлайн-тест 24/7, за допомогою якого кожен водій може перевірити свої знання. Він повністю відповідає реальним умовам здачі теоретичного іспиту: триває 20 хвилин і налічує 20 питань, які система для кожного нового тесту генерує рандомно. Кількість спроб пройти тест є необмеженою.
 
"Новий сервіс викликав бум інтересу тисяч людей: за 2 місяці на сайті зареєструвалося 40 425 громадян. Загальна кількість спроб здати тест - 926 519, з них успішна кількість спроб - 251 668. Нові питання тестів із ПДР і вільний доступ до них - важливий перший крок у площині змін процесу складання іспиту для отримання посвідчення водія. Другим стане введення фото- і відеофіксації практичної частини складання іспитів", - зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

18.09.17 15:56  Управління безпеки дорожнього руху ліквідовано, - Нацполіція

 

censor_news_big3.jpg                    

 

В Україні з 18 вересня 2017 року припинено діяльність Управління безпеки дорожнього руху Департаменту превентивної діяльності Національної поліції.

Як передає Цензор.НЕТ, про це повідомляють на сторінці Управління безпеки дорожнього руху уФейсбуці.
 
"Управління безпеки дорожнього руху припиняє свою діяльність. Функції з дорожньої безпеки передано патрульній поліції, тому з питаннями ви можете звернутися до цього підрозділу", - йдеться в повідомленні.
 
Відтепер до компетенції Департаменту патрульної поліції буде належати також і контроль за безпекою дорожнього руху під час пасажирських і вантажних перевезень, їх супровід і оформлення всіх необхідних на це документів.
 
Крім того, патрульна поліція надаватиме послуги з розробки й видачі в установленому порядку дозволів та узгодження маршрутів руху транспортних засобів під час перевезення небезпечних вантажів. Контроль за такими перевезеннями в обласних центрах здійснюватимуть патрулі в містах, а під час міжрегіональних перевезень - Департамент патрульної поліції.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

20.09.17 16:59  Обов'язковий техогляд дорожніх транспортних засобів буде запроваджуватися поетапно, - Мінінфраструктури

 

censor_news_big3.jpg                            

 

Обов'язковий технічний огляд дорожніх транспортних засобів в Україні буде вводитися поетапно.

Про це заявив заступник Міністра інфраструктури Юрій Лавренюк під час зустрічі з Повноважним Міністром Посольства Литовської Республіки в Україні паном Гвідасом Керушаускасом, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на прес-службу відомства.
 
У зустрічі також взяли участь представники Міністерства інфраструктури, головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ і ДП "Державтотрансндіпроект".

Лавренюк зазначив, що автомобілі з несправними технічними системами впливають на безпеку дорожнього руху та можуть призвести до дорожньо-транспортних пригод з травмованими або загиблими. "Це вплив може бути зменшено, якщо будуть введені адекватні заходи щодо вдосконалення системи технічного огляду. Необхідною складовою є більш чітка, прозора і спрощена низка правил для застосування в автотранспортній галузі промисловості і контрольно-виконавчими органами", - підкреслив Лавренюк.

Зараз обов'язковий технічний огляд повинні проходити транспортні засоби, які здійснюють комерційні перевезення. З наступного року відповідно до положень Женевської Угоди 1958 року, Директив ЄС та вимог Угоди про Асоціацію України з ЄС всі автомобілі, які подорожують з України в країни-членів ЄС, обов'язково повинні мати відповідний талон проходження технічного огляду транспортного засобу. Також технічний огляд буде обов'язковим у разі першої реєстрації і перереєстрації транспортного засобу.
 
"Зараз перед нами стоїть завдання поетапного введення обов'язкового технічного огляду. У нас вже є відповідні нормативно-правові акти, які набирають чинності наступного року, і нам потрібно якісно до цього підготуватися. Залучаються кращі світові практики та експерти. Ми хочемо, щоб технічний огляд проводили приватні компанії, які акредитовані НААУ, мають лабораторії, достатню матеріально-технічну базу і відповідають всім вимогам, встановленим чинним законодавством", - зазначив Юрій Лавренюк.
 
Представники Литовської сторони детально представили свою систему технічного огляду, одну з кращих у світі, а також запропонували Міністерству інфраструктури України залучити литовських експертів для впровадження оптимального варіанту обов'язкового технічного огляду для України.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

25.09.17 12:01  Мінінфраструктури спростувало свою заяву про заборону виїзду в ЄС на автомобілі без техогляду з 2018 року

 

censor_news_big3.jpg                  

 

Міністерство інфраструктури спростовує свою заяву про необхідність обов'язкового технічного огляду автомобілів, що виїжджають з території України в країни-члени Євросоюзу, з 2018 року.

Про це йдеться в повідомленні міністерства, інформує Цензор.НЕТ.
 
"Прес-служба Міністерства інфраструктури приносить вибачення за некоректне подання інформації щодо дати запровадження обов'язкового технічного огляду транспортних засобів. Інформація щодо заборони в'їзду громадян на приватних автомобілях на територію ЄС з 2018 року без документа про технічний огляд не відповідає дійсності", - йдеться в повідомленні міністерства .

Згідно з повідомленням, Мінінфраструктури розробило законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері забезпечення безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами- членами, з іншої сторони", що враховує вимогу обов'язкової наявності документа про проведення технічного огляду автомобілів у разі перетину державного кордону України.
 
Мінінфраструктури спільно з народними депутатами вже найближчим часом направить цей законопроект на розгляд Верховної Ради і сподівається на його схвалення до 2018 року.

Також міністр інфраструктури Володимир Омелян доручив заступнику міністра інфраструктури Юрію Лавренюку на наступному тижні (2-6 жовтня) провести публічне обговорення цього питання із залученням громадськості та журналістів.
 
Як повідомлялося, 20 вересня Мінінфраструктури заявило про те, що технічний огляд автомобілів, що виїжджають з території України в країни-члени Євросоюзу буде обов'язковим з 2018 року.
 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

УВАГА! ВОДІЇ! Передайте КОЖНОМУ! Названо ЛИШЕ 9 Причин, За Якими Нова «ДАЇ» Має Право Зупинити Водія

 

1497255503_patrulnaya-politsiya-500x350.

 

 

 

На українські дороги замість ДАІ вийшла нова дорожня поліція. Сидіти в засідці їм не можна, а гальмувати за перевищення швидкості копи ще не можуть – немає потрібного обладнання. «Вести» розібралися, в яких випадках патрульні поліцейські можуть зупинити водія.

Дев’ять приводів, за якими можуть зупинити водія

У дорожньої поліції будуть ті ж підстави для зупинки автомобілів, що і у звичайних поліцейських. Згідно ст. 35 Закону «Про Національну поліції», транспортний засіб (ТЗ) можуть зупинити, якщо:

– водій порушив ПДР;

– є очевидні ознаки несправності ТЗ;

– є інформація, що водій або пасажири (а також авто або вантаж) мають відношення до вчинення ДТП, кримінального або адмінпорушення;

– ТЗ знаходиться в розшуку;

– необхідно опитати водія чи пасажирів як свідків;

– поліцейським необхідна допомога водія;

– уповноважений орган влади прийняв рішення обмежити або заборонити рух;

– вантаж на ТЗ закріплений небезпечно;

– світлові або звукові сигнали використовуються з порушенням.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

12.10.17 08:01  Законопроект щодо розмитнення автомобілів на іноземній реєстрації вже готовий, - Южаніна

censor_news_big3.jpg

 

 

Законопроект для вирішення проблеми з автомобілями на європейській реєстрації вже розроблено.

Як передає Цензор.НЕТ, про це заявила голова Комітету ВР із питань податкової і митної політики Ніна Южаніна в ефірі 5 каналу.

"Законопроект готовий і готовий саме з тією ідеологією, яку проговорювали з активістами і без них. Я думаю, що суспільство також очікує, яке рішення може прийняти влада. Я намагаюся зараз зібрати керівників із виконавчої гілки влади і з законодавчої для того, щоб востаннє проговорити концепцію законопроекту, який ми будемо пропонувати. Вона відмінна від того, що говорили ми з учасниками акції", - заявила Южаніна.

За її словами, однією з причин небажання розмитнювати автомобілі в Україні є завищене ввізне мито і ПДВ.

"Мені здається, що інша частина платників, які сплачували всі податки і не в акцизному податку гори криються, не в ньому вся причина, чому не хочуть офіційно розмитнювати ці автомобілі, бо ще є сплата ввізного мита - 8,5%, ПДВ - 20% від вартості автомобіля. Тому ми маємо підійти зважено і на якийсь період часу прийняти таку шкалу акцизного податку, щоб кожен громадянин захотів, зміг привезти вживаний автомобіль", - зазначила голова комітету.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для автомобилистов придумали новые штрафы

 

В Украине для владельцев автомобилей планируют ввести новый штраф - за уменьшение оригинальных показателей одометра, то есть пробега. Об этом рассказал руководитель Главного сервисного центра МВД Владислав Криклий.

"Мы сейчас начали собирать обязательную информацию относительно пробега авто. Я также выступил с предложением к группе депутатов о том, чтобы они рассмотрели возможность в Кодексе об административных правонарушениях и тоже добавили норму об ответственности, административной, по крайней мере, за "скрутку" пробега. Потому что фактически это манипуляции с авто, которые вредят покупателю. потому что мы прекрасно понимаем, что дешевле или доступнее авто эконом-класса, и когда у него пробег 100 тыс. или 300 тыс. - это фактически может быть две разные цены. И это просто аферизм, который может дать ущерба несколько тысяч долларов", - отметил Криклий.

В целом, он заявил, что вскоре МВД создаст удобные онлайн-инструменты, где можно будет проверить историю автомобиля.

"История автомобиля - это услуга, к которой мы тоже готовились, технологически она у нас уже на финальном этапе, дорабатываем определенные интерфейсы - опять же это удобный инструмент, для того чтобы, когда ты хочешь приобрести авто, тебе нет нужды тратить время и ехать на станцию диагностики, или физически приезжать в центр, можно получить первичную информацию, понять, что, например, продавец тебя обманывает, сказал, что он единственный владелец был, а это уже 5 раз перепродавалось", - рассказал чиновник.

Сроки, когда эти нововведения будут реализованы, он не назвал.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку

×